Viziunea adultului. Viziunea comună între educație și mediul de afaceri
Un studiu de revizuire a concluzionat că utilizarea organizatorilor grafici îmbunătățește performanțele elevilor în următoarele domenii: Retenţie Elevii își amintesc mai bine informațiile și o pot aminti mai bine atunci când sunt reprezentate viziunea adultului învățate atât vizual, cât și verbal.
Înțelegerea lecturii Utilizarea organizatorilor grafici ajută la îmbunătățirea înțelegerii lecturii a elevilor. Realizarea elevilor Studenții cu și fără dizabilități de învățare îmbunătățesc realizările pe domenii de conținut și niveluri de grad. Abilități de gândire și învățare; gândire critică Când elevii dezvoltă și folosesc un organizator grafic, abilitățile lor superioare de gândire și gândire critică sunt îmbunătățite.
Zonele creierului afectate Diferite zone ale creierului lucrează viziunea adultului într-o multitudine de moduri pentru a produce imagini pe care le vedem cu ochii noștri și care sunt codificate de creierul nostru.
Valori, Misiune, Viziune
Baza acestei lucrări are loc în cortexul vizual al creierului. Cortexul vizual este localizat în lobul occipital al creierului și adăpostește multe alte structuri care ajută la recunoașterea vizuală, clasificare și învățare. Unul dintre primele lucruri pe care creierul trebuie să le facă atunci când dobândește informații vizuale noi este recunoașterea materialului care intră. Zonele cerebrale implicate în recunoaștere sunt cortexul temporal viziunea adultului parietal superior și cerebelul.
În timpul sarcinilor de recunoaștere, există o activare crescută în cortexul temporal inferior stâng și o scădere a activării în cortexul parietal superior drept. Recunoașterea este ajutată de plasticitatea neurală sau capacitatea creierului de a se modela pe baza noilor informații.
În continuare, creierul trebuie să clasifice materialul. Cele trei zone principale utilizate în clasificarea informațiilor vizuale noi sunt cortexul orbitofrontal și două regiuni prefrontale dorsolaterale care încep procesul de sortare a informațiilor noi în grupuri și asimilarea suplimentară a informațiilor în lucruri pe care viziunea adultului putea cunoaște deja.
După ce a recunoscut și clasificat materialul nou introdus în câmpul vizualcreierul este gata să înceapă procesul de codificare - procesul care duce la învățare. În acest proces sunt implicate mai multe zone ale creierului, cum ar fi lobul frontalcortexul extrastriat dreptneocortexul și, din nou, neostriatul.
Un domeniu în special, regiunea limbică -dienfatică, este esențială pentru transformarea percepțiilor în amintiri.
- Respect, înțelepciune, comunicare, bucurie, joc!
- Viziunea comună între educație și mediul de afaceri Educația este la bază schimbării în business și a schimbării oricărui lucru.
- Înţelegem că ceea ce facem noi la Monterra este de importanţă crucială, deoarece aici creştem şi educăm fiinţe umane care vor construi societatatea de mâine şi într-un fel foarte profund şi concret viitorul chiar depinde de ceea ce facem noi acum.
- Contact - Dezvoltarea personala este recunoscuta in prezent drept o cale argumentata stiintific prin care indivizii, indiferent de varsta, ajung la o mai buna cunoastere de sine si acceptare a propriei persoane si a celorlalti, la maturizare emotionala si insusirea de abilitati necesare pe tot parcursul vietii.
Odată cu reunirea sarcinilor de recunoaștere, clasificare și învățare; schemele ajută procesul de codificare a informațiilor noi și relaționarea acestora cu lucruri pe care le știți deja mult mai ușor. Se poate aminti imagini vizuale mult mai bine atunci când le poate aplica pe o schemă deja cunoscută.

Schemele oferă de fapt îmbunătățirea memoriei vizuale și a viziunea adultului. Pruncie De unde începe Între stadiul fetal și 18 luni, un bebeluș experimentează o creștere rapidă a unei substanțe numite materie cenușie.

Materia cenusie este țesutul mai închis al creierului și măduvei spinării, format în principal din corpuri de celule nervoase și dendrite ramificate. Este responsabil pentru procesarea informațiilor senzoriale din creier, cum ar fi zone precum cortexul vizual primar.

Cortexul vizual primar este localizat în lobul occipital din spatele creierului sugarului și este responsabil pentru procesarea informațiilor vizuale, cum ar fi obiecte statice sau în mișcare și recunoașterea modelului. Cele patru căi În interiorul cortexului vizual primar, există patru căi: calea coliculului superior calea SCcalea zonei medii temporale calea MTcalea câmpurilor oculare frontale calea FEF și calea inhibitoare.
Relaxing Sleep Music: Deep Sleeping Music, Relaxing Music, Stress Relief, Meditation Music ★68
Fiecare cale este crucială pentru dezvoltarea atenției vizuale în primele câteva luni de viață. Calea SC este responsabilă de generarea mișcărilor ochilor către stimuli simpli. Primește informații de la retină și cortexul vizual și poate direcționa comportamentul către un obiect. Calea MT este implicată în urmărirea lină a obiectelor și deplasările dintre calea SC și cortexul vizual primar.
Depresia - consideratii generale Depresia a devenit cea mai frecventa suferinta mintala la nivel de comunitate. Un studiu desfasurat de catre Organizatia Mondiala a Sanatatii a atestat faptul ca depresia afecteaza circa de milioane de persoane de pe intregul mapamond. In Europa, din de adulti, 58 prezinta tulburare depresiva majora adica 33,4 milioane de persoane. Toate aceste cifre ingrijoratoare au facut ca depresia sa devina in acest moment una dintre cele mai studiate afectiuni psihice.
De viziunea adultului, joacă un rol în procesarea senzorială la sugar. În cele din urmă, calea inhibitoare reglează activitatea în coliculul superior și, mai târziu, este responsabilă pentru atenția obligatorie la sugar. Maturizarea și funcționalitatea acestor căi depinde de cât de bine poate face copilul distincții, precum și de concentrarea pe stimuli.
- Viziune într-o libelula
- Acneea adultului: cauze si tratament - SKINMED® Clinic
- Depresia - cauzele depresiei
- Miopia neconvențională
Studii de sprijin Un studiu realizat de Haith, Hazan și Goodman în a arătat că bebelușii, cu vârsta de 3,5 luni, sunt capabili să creeze așteptări pe termen scurt de situații cu care se confruntă. Așteptările din acest studiu se referă la modalitățile cognitive și percepționale prin care un copil poate prognoza un eveniment viitor.
Viziunea comună între educație și mediul de afaceri
Acest lucru a fost testat prin arătarea sugarului fie un model previzibil de diapozitive, fie un model neregulat de probleme de vedere cu cancer la creier și urmărirea mișcărilor ochilor sugarului.
Un studiu ulterior realizat de Johnson, Posner și Rothbart în a arătat că, la vârsta de 4 luni, sugarii pot dezvolta așteptări, dar a fost testat prin priviri anticipative și dezangajare cu stimuli.

De exemplu, aspectul anticipativ la care copilul este capabil să prezică următoarea parte a unui model care poate fi apoi aplicat scenariului din lumea reală a alăptării.
Bebelușii sunt capabili să prezice mișcările unei mame și să se aștepte la hrănire, astfel încât să se poată bloca pe sfârc pentru hrănire.
Acneea adultului: cauze si tratament
Așteptările, privirile anticipative și dezangajarea arată că sugarii pot învăța vizual, chiar dacă este doar pe termen scurt. David Roberts a testat propuneri de învățare multimedia, a descoperit că folosirea anumitor imagini dislocă excesele nocive de text din punct de vedere pedagogic, reducerea supraîncărcării cognitive și exploatarea capacităților de procesare vizuală subutilizate În copilărie timpurie De la vârsta de 3—8 ani, învățarea vizuală se îmbunătățește și începe să ia mai multe forme diferite.

La vârsta de 3 - 5 ani, acțiunile corporale ale copiilor structurează mediul de învățare vizuală. La această vârstă, copiii mici își folosesc abilitățile senzorial-motorii recent dezvoltate destul de des și le fuzionează cu viziunea îmbunătățită pentru a înțelege lumea din jurul lor.
Acest lucru este văzut de copilul care își folosește brațele pentru a apropia obiecte de interes de senzorii lor, cum ar fi ochii și fața, pentru a explora obiectul mai departe. Actul de a aduce obiectele aproape de față le afectează vederea imediată, punându-și atenția mentală și vizuală asupra acelui obiect și blocând doar vederea altor obiecte care se află în jurul lor și din vedere.
Se pune accentul pe obiecte și lucruri care se află direct în fața lor și, prin urmare, viziunea proximă este perspectiva principală a învățării vizuale. Acest lucru diferă de modul în care adulții utilizează învățarea vizuală. Această diferență între viziunea copilului și viziunea adultului este atribuită dimensiunilor corpului lor și mișcărilor corpului astfel încât experiențele lor vizuale sunt create de mișcarea corpului.
O vedere a adulților este largă, datorită dimensiunii corpului viziunea adultului mare, cu cele mai multe obiecte la vedere din cauza distanței dintre ele și obiecte. Adulții tind să scaneze o cameră și să vadă totul, mai degrabă decât să se concentreze pe un singur obiect.
Misiunea și Viziunea
Modul în care un copil integrează învățarea vizuală cu experiențele motorii îi îmbunătățește dezvoltarea perceptivă și cognitivă. Pentru copiii de școală elementară, cu vârste cuprinse între 4 și 11 ani, intelectul este legat în mod pozitiv de nivelul lor de competență integrativă auditiv-vizuală.
Cea mai semnificativă perioadă pentru dezvoltarea integrării auditive-vizuale apare între 5 și 7 ani. În acest timp, copilul a stăpânit integrarea vizual-kinestezică, iar învățarea vizuală a copilului poate fi aplicată învățării formale axată către cărți și lectură, mai degrabă decât obiecte fizice, impactând astfel asupra intelectului său. Pe măsură ce scorurile de lectură cresc, copiii sunt capabili să învețe mai mult, iar învățarea lor vizuală s-a dezvoltat nu viziunea adultului să se concentreze pe obiecte fizice aflate în imediata apropiere, ci și să interpreteze cuvinte și astfel să dobândească cunoștințe citind.
În copilărie mijlocie Aici clasificăm copilăria mijlocie ca vârste între 9 și 14 ani. În această etapă în dezvoltarea normală a viziunii copilului este ascuțită și procesele de învățare sunt bine desfășurate. Majoritatea studiilor care și-au concentrat eforturile asupra învățării vizuale au descoperit că stilurile de învățare vizuală, spre deosebire de stilurile de învățare tradiționale, îmbunătățesc mult totalitatea experienței de învățare a unui elev.
În primul rând, învățarea vizuală implică studenți, iar implicarea elevilor este unul dintre cei mai importanți factori care i-au motivat pe studenți să învețe. Vizualele sporesc interesul elevilor prin utilizarea de animație grafică și video. În consecință, s-a constatat că elevul acordă o atenție sporită materialului de lectură atunci când sunt utilizate imagini.
Odată cu creșterea atenției asupra materialului de lecție, s-au observat multe rezultate pozitive cu utilizarea tacticii vizuale în sălile de curs ale elevilor de vârstă mijlocie. Studenții organizează și prelucrează informațiile mai amănunțit atunci când învață vizual, ceea ce îi ajută să înțeleagă mai bine informația. Studenții au viziunea adultului multe șanse să-și amintească informațiile învățate cu ajutorul vizual.
Când profesorii au folosit tactici vizuale viziunea adultului a învăța studenții de vârstă mijlocie, au descoperit că elevii au atitudini mai pozitive cu privire la materialul pe care îl învățau. Studenții au exemplificat, de asemenea, performanța mai mare a testelor, scoruri standard mai ridicate, gândirea la niveluri care necesită o gândire mai ridicată la ordine și mai mult angajament.
Misiune & Viziune
Un studiu a constatat, de asemenea, că învățarea despre evenimente emoționale, cum viziunea adultului fi Holocaustul, cu ajutorul vizual crește empatia copiilor de vârstă mijlocie. În adolescență Maturizarea creierului la vârsta adultă tânără Materia cenusie este responsabilă de generarea impulsurilor nervoase care procesează informațiile creierului, iar materia albă este responsabilă pentru transmiterea informațiilor cerebrale între lobi și afară prin măduva spinării.
Impulsurile nervoase sunt transmise de mielinăun material gras care crește în jurul unei celule. Substanța albă are o teacă de mielină o colecție de mielină în timp ce materia cenușie nu, ceea ce permite eficient impulsurilor neuronale să se deplaseze rapid de-a lungul fibrei. Acest lucru înseamnă că adolescenții și adulții tineri învață de obicei diferit și, ulterior, utilizează adesea ajutoare vizuale pentru a-i ajuta să înțeleagă mai bine subiecții dificili.
Preferințele de învățare pot varia într-un spectru larg. Mai precis, pe tărâmul învățării vizuale, acestea pot varia între persoanele care preferă să primească instrucțiuni de învățare cu text, spre deosebire de cele care preferă să primească instrucțiuni cu grafică.
Viziunea unui adolescent asupra drogurilor... Adulții trebui să știe!
Studenții de la colegiu au fost testați în factori generali, cum ar viziunea adultului preferințele de învățare și abilitatea spațială putând fi abili în crearea, păstrarea și manipularea reprezentărilor spațiale. Studiul a stabilit că indivizii de vârstă universitară raportează stiluri de învățare eficiente și preferințe de învățare pentru ei înșiși individual.
Aceste evaluări personale s-au dovedit corecte, ceea ce înseamnă că auto-evaluările unor factori precum abilitatea spațială și preferințele de învățare pot viziunea adultului măsuri eficiente ale cât de bine se învață vizual. Diferențele dintre sexe Studiile au indicat că adolescenții învață cel mai bine prin 10 stiluri diferite; lectură, activitate manipulativă, explicație a profesorului, stimulare auditivă, demonstrație vizuală, stimulare vizuală electronicăstimulare vizuală doar imaginijocuri, interacțiune socială și experiență personală.
Potrivit studiului, bărbații adulți tineri demonstrează o preferință pentru învățare prin activități pe care sunt capabili să le manipuleze, iar femeile adulte tinere arată o preferință mai mare pentru învățare prin explicația sau direcția profesorului și prin lectură. Acest lucru sugerează că bărbații sunt mai stimulați vizual, interesați de informații asupra cărora pot controla controlul fizic direct.
Viziune/Misiune
Pe de altă parte, femeile învață cel mai bine citind informațiile și având explicații într-un mod auditiv. Cu toate acestea, cercetările recente efectuate de David Roberts la universitatea Loughborough, care apar în reviste academice revizuite de la pari [notă aici], arată că imaginile folosite cu text vizibil redus generează o implicare mai mare a subiectului și niveluri mai mari de învățare activă în setările de lecturi de grup mare.
Metoda de predare și învățare vizuală, dezvoltată din cercetarea savantă a profesorului Richard Mayer, a fost evaluată pe parcursul a 3 ani și în 9 discipline, folosind metode de control și testare, completate de viziunea adultului focus.
Pedagogia vizuală și testarea cercetării sunt găzduite de Academia de Educație Superioară din Marea Britanie [nota aici] Vezi si.