Cele mai bune cărți despre îmbunătățirea vederii


Declarat orb la naștere, a învățat singur să vadă și a elaborat o abordare inovatoare față de autovindecare, care a ajutat mii de oameni să își recapete și să își îmbunătățească starea de sănătate.

Citește tot rezumatul cărții Vedere pentru viata Vedere pentru viață vă va ajuta să vă creați un exercițiu propriu pentru sănătatea ochilor, care nu doar că redă forță, dar și reface, este profund relaxant și ușor de încorporat în viața voastră cotidiană.

Veți învăța cum să inversați problemele în evoluție înainte ca acestea să provoace daune ireversibile și cum să remediați problemele deja existente, incluzând miopia și hipermetropia, strabismul, cataractă, glaucomul, nevrita optică, desprinderea de retină și lacrimile retiniene, degenerarea maculară și reținită pigmentară.

Cei care au o vedere bună sau excelență vor descoperi cum să-și protejeze vederea de degradarea indusă de stres și de vârstă. Zece principii ale unei vederi sănătoase: 1.

Cea mai bună carte de îmbunătățire a vederii

Relaxare profundă 2. Adaptare la frecvențele luminoase 3. Examinare a detaliilor 4. Privit în zare 5. Extindere a vederii periferice 6.

Cele mai bune cărți pentru îmbunătățirea vederii

Utilizare echilibrată a ambilor ochi 7. Utilizare echilibrată a fiecărui ochi 8. Coordonare ochi—corp 9. Asigurare a unei vascularizări adecvate către ochi Acest exercițiu este practicat de mai bine de 1 de ani de către yoghinii tibetani.

cele mai bune cărți despre îmbunătățirea vederii defocalizarea vederii

Completează orice alt exercițiu pe care îl vei învăța din lucrarea de față și include acoperirea ochilor cu palmele. Mulți cred că beneficiază de suficientă odihnă pentru ochi, atunci când dorm. Deși dormitul este foarte important, chiar și cu un program adecvat de somn, mulți oameni resimt încă oboseală oculară.

intrebare pentru un oftalmolog: imbunatatirea vederii prin alimentatie

Există mai multe cauze pentru aceasta. Una dintre ele ar fi că, în aceste vremuri moderne, auzim adesea zgomote în jur, în timp ce dormim; deși nu ne simțim deranjați, zgomotele ne afectează odihna la nivel inconștient.

cele mai bune cărți despre îmbunătățirea vederii viziunea a căzut decât la picurare

Cealaltă cauză pentru care somnul nu prilejuiește destulă odihnă pentru ochi este că mulți oameni dorm în încăperi care nu sunt complet întunecate. Îți sugerez să faci în dormitorul tău cât mai întuneric. Cu cât este mai întunecoasă cameră, cu atât mai bine îți vei odihni ochii. Dormitul pe un întuneric total produce hormoni, precum melatonina, ce relaxează corpul, permițându-ți să te bucuri de un somn mai profund și mai revigorant.

Investiția în carte este mai mică decât prețul unei perechi de ochelari

Pentru ca somnul să fie pe deplin satisfăcător, adesea visam. Visele amplifică starea noastră de bine; este ca și cum ne-ar spăla, ne-ar curăța de experiențele de peste zi.

cele mai bune cărți despre îmbunătățirea vederii câți ani începe hipermetropia

Deși visele permit relaxarea fizică și mentală, mișcările neregulate ale ochilor, survenite atunci când visam, nu facilitează o relaxare completă pentru ochi. Cea mai eficientă odihnă este cea conștientă, nu cea pasivă. William Bates, inventatorul exercițiilor oculare, a înțeles acest principiu.

Iar yoghinii tibetani, care stăpâneau cele mai bune cărți despre îmbunătățirea vederii meditației, au înțeles acest concept poate mai bine ca oricine altcineva. Când meditezi, intri într-o stare de relaxare transcendentă. Aștepți momentul potrivit ca să cumperi Vedere pentru viata? Nu mai pierde timpul! Click pe oricare pentru a vedea mai multe detalii.